Lördag

När Sofia och jag hade fixat oss åkte vi in till stan. Vi märkte att det inte bara vi som tog initiativet att njuta av vårvädret om inte mindre än i själva staden! Bussen var fullproppad enda fram till chaffisen och vi fick trängas bland alla andra i den unka lukten. Vi gick från slussen igenom gamla stan där vi köpte en varsin mjukisglass som vi var välförtjänta. Efter en låång dag i staden så åkte jag hem till mig. På kvällen skulle det styras grillning men det vart inte så bra då vi varken hade något att grilla och något att göra en brasa av. Vi fixade ihop en 30 sekunders brasa av lite löv men sen tappade vi tålamodet och gick hemåt till mig. Där såg vi fullfrus och käkade nattmat.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Trevlig helg iaf ! : ) puss

2009-04-06 @ 20:56:22
URL: http://mahaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0