mat

Efter springturen höll jag på dö av värme och hoppa nästan in i duschen med kläderna på. Sedan la jag mig ute och läste min engelska bok och höll nästan på somna. Resultatet var en lätt brun färg och jag känner mig inte så blek längre. När jag kom in så hittade jag mitt efterlängtade halsband (ett guldhalsband med ett hjärta som innehåller en blå safir) som jag fick när jag döptes, den ska självklarts användas, kedjan är dock lite får liten. Om en 20 minuter sådär plingar mormor på och jag är helt utsvulten och då äre det dags att inta bordet! påskbordet är ju väldigt lik alla andra bord runt jul och midsommar. Ganska tråkigt iförsig men fortfarande så gott!


Kommentarer
Postat av: - mhalin , malta09

hih , jag har chansen att bli veckans blogg på IDA'S blogg, du kanske ger mej ett stöd i ryggen så att jag inte ramlar ? (a)



http://liptip.blogg.se/2009/april/rosta.html

2009-04-12 @ 00:23:22
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0