heldag på stan

Idag träffade jag en vän som jag mötte på skolan i LA som också var bosatt här i sthlm. Vi hade det mucho trevligt med massa gagg, mat, glass och promenad. När vi skildes åt ringde jag upp Sofia och kollade vad hon hade för sig och det visade sig att hon var påväg till stan så då bestämde vi oss för att ses. Vi strosade runt och jag införskaffade mig en mängd med grejer då jag egentligen inte alls skulle shoppa mer på ett tag. Jag kom hem med ett linne från Weekday, 2 tröjjor från HM, tröjja från Hollywood, cowboy hatt från T12, en ansiktsmask, en mössa från Urban Outfitters, almanacka. Sedan trött som jag var åkte jag hem vid 6 och åt lax med dill stuvad potatis! Idag fyller även faster 50 bast så grattis på henne!
 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0