kaffe och tårta

Igårkväll försökte jag och Julia komma någon vart med våran projektplan och det gick sissodär men vi är på god väg. Hon sussa över hära och vid halv 1 idag åkte jag och mami till mormor. Vi pratade och åt tårta, kakor, bullar och surplade kaffe. Drog Usa historian för henne och hon berättade om när hon var ung, visste inte att hon hittade sin blivande man vid unga 19 år och gifte sig som 21 åring. Det där med blivande man och giftemål finns inte ens på min karta, inte inom de närmaste 5 åren i alla fall. Några timmar senare tog jag en promenad slussen till skanstull sedan mötte jag mami vid bussen på gullmars och vi tog sällskap hemåt.


Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så fin :)

2009-08-25 @ 21:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0