Mondaymondaymonday



Jag älskar mitt schema, skolstart 13.10 på en måndag är guld! Känslan av att vara pigg men att man kan ligga och dra sig i sängen hela morgonen lång är mer än underbart. Naturkunskapen vet jag redan nu att man inte kommer ha lust att gå på. Fick ett samtal av syster som sa i andra änden "Jag saknar dig! Jag vill träffa dig, vi måste åka longboard, lördag, vad sägs om lördag!". Sicken härlig syster man kan ha. Nu när hon har bokat sin resa till Aussie är det dags att spendera tiden så mycket det bara går tillsammans innan det är adjöss på henne.   

Kommentarer
Postat av: caroline

massa massa massa massa kärlek till dig! <3

2009-08-24 @ 22:30:45
URL: http://humlerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0