Syster och knapp besök, styra Bali

Jag vaknade av att min mobil ringde och på andra sidan luren var gullet Julia och var super glad och jag var lika glad jag med fast en aning trött. Jag hade trotsallt fått väldigt mycket sömn den här natten, kanske den första på väldigt länge hehe. Vi bestämde att hon skulle komma förbi med under dagen och jag vart lycklig och hoppade upp ur sängen och åt frukost. Länge sedan man åt bra och nyttig frukost. Samt färsk vatten!! Kranvattnet smakar rumpa där borta. Gick ut och la mig i solen, eller den sol som skymtades bakom molnen. I öronen hördes musik från LA, minnen minnen sattes igång i mitt huvud. Saknar tiderna där ifrån. Vid halv 1 kom Julia och jag var suuuuper glad av att träffa henne igen! 2 månader kan gå så fruktansvärt långsamt ändå! Vi satt oss ner och pratade om vad som har hänt för både henne och mig. Hon fick sin present av mig som var ett par höga klackar, 2 trosor från Victoria's Secret och en bodysplash och en handkräm från samma affär. Hon var super glad och då vart jag ännu super gladare:) Syster plingade på och jag var jätte glad för att träffa henne också!! Hon fick en klänning och ett oscar pris där det står "Best Sister". Tyckte att den var lite små gullig sådär hehe:) Vi hade det trevligt och vid 7 åt familjen middag tillsammans och det var första gången på väldigt länge som jag åt oxfilé med bearnaise sås. MUuuums! Efter var det fotovisning från min trip och sedan åkte jag hem till syster. Vi myste i soffan med te.

Sitter nu tisdag morgon och gör ingenting, vaknade vid 4 idag och var galet pigg. Kunde inte somna om och bestämde mig för att gå upp. Har suttit vid datan nu och kollat lite surf resor till Bali samt pratat med kompisar som fortfarande är kvar i LA. De undrade va fasiken jag gjorde uppe men har man jetlag så har man.
 Jag och syster har planerat att köra en sväng till Bali nästa år någongång! Är väldigt sugen på att styra min väg dit under en månad ungefär. Ska fixa i ordning mig nu då jag ska möta Julia och 20 tal andra på t-centralen. Vi ska till fåglarö i skärgårn!! Kommer hem på torsdag så höres. Ha det!

Hitta lite goa sidor om Bali, verkar kalas!
www.surfcamp.se
www.surfcamp.se/

www.balisurfingcamp.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0