XXXL Burger, Beach Party, Del Amo, Bye-Bye LA






I onsdags bestämde sig jag för att ta XXXL hamburgarn pa Fatburger. Medans vi väntade vi fick pommfritt men jag tog bara en då jag måste få plats med en feting burgare. Efter 20 min kom den in och den var större än jag hade förväntat mig och jag visste redan från början att jag kommer dö... Jag satte igång och det tog ett litet tag att klura ut ät tekniken för det var ju trotsallt inte bara att stoppa in den i munnen. Jag mådde illa efter en hamburgkött och hade två kvar + brödet. Jag tryckte i mig i allt jag kunde och tillslut klarade jag det!! Efter 1 h 30 min var jag klar hahaha. Jag var nära att ge upp 100 ggr. Men nu har jag ett diplom med mig hem och ett foto på mig uppsatt på väggen där pa Fatburger! Jag var stolt.

Beach Party var det direkt efter, egentligen började den 4 men eftersom jag var så seg med att äta min burgare kom vi senare. Jag skjutsade Maja i en kundvagn då det gick fortare än när hon gick på kryckor. (Hon bröt foten under måndagen.) När vi kom fram skulle de flesta gå och innan vi hann fram till stranden så skulle alla fråga vad som hade hänt Maja. Tillslut kom vi fram till Volleyboll nätet och jag hoppade in i tjejlaget. Såklart vann vi 2 gånger mot killarna;)

Efter skolan på torsdagen åkte vi till Del Amo och shoppade för fullt. Det var nice. En taxi kostar cirka 15 dollar och det är bra pris. Del Amo är både ett inomhus och utomhus shopping center. Bra utbud av affärer och man hittar alltid något nytt varje gång man är där. De flesta från EF går och shoppar där då de ligger närmast skolan. Enligt mig så äger Del Amo.

Under fredan vare att säga hej då till alla vänner och sätta igång med packningen. För varje sak/klädselplagg jag la ner så kände jag hur mycket jag ville stanna. Men jag visste att det inte gick. Det jobbigaste var att man inte hann säga hej då till alla och göra de saker innan man åker. Får helt enkelt åka tillbaka nästa sommar, vilket är planerat också. Tidigt på lördan åkte jag iväg mot flygplatsen LAX. Hej då LA.... See ya. Det bästa jag någonsin har gjort. Jag är så grymt glad att jag bestämde mig för att åka. Har lärt mig otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Albin

JAG vill okcså åka till L.A om två år, när jag tatt studenten :D är EF ett bra företyag att åka med ?? hur mycket kostade det och hur länge var du där???

åkte du dit med någon du kände eller var du helt ensam från början och lärde känna folk där???

är det EF som ordnar alla fester eller var det dom du lärde känna??

jag vill åka dit och ha lika kul som du, så det jag undrar mest är om du tog med dig kompis och hade så skojj eller om du åkte själv och hade så skojj, snälla svara. och snälla adda min email(msn) jag har MASSOR frågor....

2009-08-10 @ 16:31:22
URL: http://albinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0