16/12

Sitter med Biotherm mask i fejjan och ser lagom sjuk ut. Idag var det naturkunskaps provet som var hyffsat svårt men det gick riktigt bra trotsallt. Fick en 20 min extra undervisning om hjärtat för jag hade blandat ihop alla klaffar och funktioner så blev lite försenad, kul för mig. Sedan skyndade jag mig iväg till stan för att möta Sofia som jag inte träffat på jääätte länge (känns det som iaf). Vi gjorde några ärenden och sedan satte vi oss på wayne's coffee och tog varsin chai latte samt blåbärs muffins och morotskaka. Lite gagg vart det och fick även en julklapp som var en plånbok från DC shoes, mycket bra present då min plånbok går på sista versen. Runt 6 åkte vi hem. Har nu inge mer plugg innan lovet, känns stört bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0