1th Jan

Igàr drog vi hemifràn vid 7 och det var snöstorm och svinhalt. Som tur var tog vi fyrhjulsdrift bilen men det var fortfarande galet och vi sladde hela tiden och smala serpentinvägar där det stupar vid sidan om är inte det lättaste att köra. Efter en timma var vi äntligen framme, jag klagade lagom mycket pà Bastians körteknik men dà han är "van" att köra i dessa tillstànd fick jag ge mig dà vi faktiskt kom levande fram. Vi drog upp i backen, runt 15 stycken var vi. Var där till liftarna stängde. Kan va en av de bästa puderdagarna jag vart med om. Jag tappade min skida en gàng och letade efter den i 10 min i 1,5 m djup snö men fann den tillslut. Efter en dö skön dag drog vi till afterskin och öste järnet. Likasà gjorde vi pà kvällen dà alla samlades i en làgenhet och àt fondue chinoise vilket var stört gott. Kvällen blev bara bättre och bättre där med min fylla. Dà jag förlorade ett fler tal gànger pà de fyllespel vi körde var jag redo för 2010! Vi befann oss pà en fullproppad pub där vi dansade m.m, madness helt enkelt!!

 


Kommentarer
Postat av: bigsis

haha jag såg alla fyllebilder;) nice;) diggar den du har fingret i munnen och spelar porrig, PUSS PÅ DIG MIN FULLKASTRULL

2010-01-03 @ 11:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0