morgonträning?

Drog upp ur sängen runt halv 11 och det tog inte lång tid tills jag stod ute med en spade i händerna och såg ut som en eskimå. I 1,5 h skottade jag bort all snö som lagt sig vid dörren/trappan samt hela uppfarten vilket är en enorm yta. Passade även på att ta bort snön från mammas bil. Vet inte riktigt vem jag tyckte synd om, ifall det var pappa/hans bil/mamma/hennes bil eller mig själv så jag inte halkar när jag åker iväg ikväll. Jag kände för att vara lite snäll nu när jag ändå bad om att få vinterland så voila. Är rätt stolt för min insats men mina ben och armar har domnat bort och jag tror jag har bränt en och annan kalorie, nu är det breakfast time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0