packat och klart!

Nu är alla väskor packade, bara vänta in morgon dagen! Lämnar huset runt halv 7 på morgonen. Planet lyfter strax efter 9 om inte vinden och snön ger förhinder. Jag är så taggad!! Julafton var hur mys som helst och det var läggdags väldigt sent men det är väl så det ska vara! Idag juldagen har jag och syster gjort fetaste iglon på tomten så är lagom mör i kroppen. Sofia den tösen fyller hela 19 år imorgon! Kommer sakna den tjejen, måste gratta henne innan jag går på planet hehe. Ska försöka blogga lite nu när jag är där borta om det händer något kul eller om jag får extremt tråkigt vilket jag tvivlar på! Hejhej!


Kommentarer
Postat av: sofia

wow! 19! jag? grattis! eller tack :) ha så kul i ostlandet! pussss

2009-12-25 @ 22:26:15
URL: http://mahaoo.blogg.se/
Postat av: carrro

Jag tror jag börjar bli gammal sofie haha! Efter jag kom hem från lämnat dig på arlanda däcka jag i sängen och sov till klockan 13:00.

Men det var DU värd;)



Keep me update!

2009-12-26 @ 13:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0