Onsdag.

Vid kvart i 11åkte jag till bilskolan och fick en ny lärare, hon va ganska flummig och tyckte vi skulle ha på radion så det var party party i bilen. Det kan ju vara ett annat sätt att slappna av och inte tänka så mycket, det funkade. Började med ett nytt moment idag, lutning. Det va lite scary i början men sen gick det fasen bra. Fast ibland tappade jag känseln i benet, det va däremot läskigt! Efter lektionen åkte jag till stan eftersom jag inte skulle hinna hem imellan och sedan till skolan. Nu sitter jag i skolan och ska snart ha franska och vill bara hem och sova.





Kommentarer
Postat av: sofia

lutning? hahah vafan är det? sitter du och lutar dig ut ur bilen or what? haha : D



2009-02-18 @ 20:31:30
Postat av: sofie

jaa nästan alltså. nej men du vet starta i uppförsbackning och nerför:)

2009-02-18 @ 20:55:53
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0