vacances

Skolan var slapp, eller jag tog lite ledigt, behövde. Åkte till forum och skulle hälsa på syster men det visades sig att hon jobbade i sickla och inte i forum, så jag gick halvt surt till bussen och missade den med en halv sekund. Jag tog någon muppbuss till järla station och väntade 20 min på saltsjöbanan, jag gick av på fel sida när jag väl va framme så jag var tvungen och gå runt hela skiten tills det kom en bro. Dessutom hade jag fel kläder och frös som fasen. Har nog förfrusit mina händer eftersom de blir lilablå :S Man kan säga att jag tog feta omvägen men var tillslut framme efter sisodär 2 år. Efter en cigg och små prat samt att jag valde ut kläder jag ville ha(får 50% rabatt, såå det blir nog en del) så åkte jag hem, missade bussen igen. När jag kom hem slängde jag mig i badet i kokhett vatten men frös ändå. Efter en halvtimmas bad kröp jag ner i soffan med täcken och tittade på the hills och den där ryan scheckler, mumma på han. Imooorgon är det lov, herregud så lovely! 


Fotograf: Kalle Gustafsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg header:D

2009-02-21 @ 21:01:15
URL: http://sophiaholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0