Surf, fatburger, movie night




I sondags akte jag och flertal till San Onofre vid 10. Det tog cirka 1,5 timma att aka dit. Val framme sa tog vi vara saker och knata till stranden. Det var ganska manga dar och vagorna sag perfekta ut! Maja och jag simmade ut 100 meter om inte mer och vagorna vart allt storre. Vi drogs ut och en lifeguard kom ut och hamtade oss. Fast jag hade nog klarat mig sjalv:) Men det var skont da jag inte behovde simma i allt ackligt sjogras. Nar vi kom upp var haret fullt med ackelpackel fran havet. Jag testade ens surfbrada, men sista vagen in raka jag ta sonder den lite pga av det var stenar pa bottnen. Sa jag var tvungen och pejja for skadan. Men det var enda kul dag!! Dagen slutade med en svang in pa Subway.

I mandags hande ingenting, riktigt trakig dag. Igar tisdag solade vi och tog det lugnt sedan surf pa kvallen men Sebastian rakade fa ett jack i ogonlocket och var tvungen att aka och sy det. Efter gick Maja och jag till hotellet och badade Jacuzzi:) Pa kvallen vart det Fatburger, vi kollade pa nar nagra tog en XXXL som jag ocksa ska ta nasta vecka:) Sedan vare movie night.

Kommentarer
Postat av: carro

haha nu har både du och jag ett jack i ögonlocken;)

2009-07-30 @ 16:37:14
URL: http://humlerum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0