US Open of surfing

I onsdag, torsdag, fredag, lordag har jag vart i Huntington beach och kollat pa US Open i surfing. Gryyyyymt kul! Kanske den basta platsen i LA.  Jag vill verkligen inte aka hem. Rena rama paradiset. Masssor av folk, snygga killar, surfing, 29 grader och helt underbart bra. Synd att inte EF skolan befann sig dar istaller for har i Redondo men men. En dag ska jag flytta till Huntington. En kille fran skolan som var med pa en surflektion och hans kompis har vi akt med i deras bil dessa dagar. Riktigt schyssta! Ena ar fran har i Usa och den andra fran italien. har lart mig mycket mer nu nar man umgas med amerikaner. Klart man lar sig aven fran andra elever fran skolan men det basta sattet att lara sig ar att umgas med folk fran Usa om man vill satta spraket pa en hogre level. Somsagt sa har dessa dagar varit riktigt bra och jag ser inte fram emot att aka harifran men jag kommer tillbaka! Imorgon Sondag klockan 9 a.m ska jag till San Onofre for att surfa. Det kommer bli riktigt kul! Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0