Wax museeum,Dance party



I onsdags var jag forst i Manhattan beach, vadret var riktigt bra och vi gick runt dar och sedan la oss pa stranden till 5. Maja och jag gick ut pa bron och fotade. Vi gick i affarer och sedan till ett sushi stalle, Jag har lart mig ata det nu haha! Sedan akte vi till Hollywood med hennes kusin och hennes au pair barn. Vi gick runt dar och besokte wax museet bland annat och det var ratt nice. Vissa var laskigt lika! Igar tosdag var det Dance party anordnat av skolan och det var kul:) Efterat var det efterfest pa hotellet dar andra halvan av studenter bor. Meen, maja klamde sina fingrar i dorren och kvallen slutade med grat for henne och jag tog hand om henne. Idag fredag ska jag till santa monica formodligen. Thats it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0