090607

Igår lördas tog jag 10:43 tåget från Handen mot nynäshamn. Väl framme så hämtade Sofias föräldrar upp mig och vi skyndade oss för att få bra platser. Strax innan 12 var det fullproppat och sedan sprang alla glada studenter ut! Det tog en stund innan Sofia och Mickan hittade oss men sen så! Sjukt fina var de och glada som bara den! Blev faktiskt lite blöt i ögat när jag såg dem haha! Följde med till deras flak och den var riktigt pimpad! Längst bak stod det "HONK if you're horny" så rätt när det bara är en klass med bruds;) Det började regna en skvätt men efter stund vart det strålande sol ett tag. Jag och calle åkte efter flaket i hans bil och fotade. Efter några timmar så serverades riktigt god mat hemma hos dem. Hade über trevligt och vid 5 åkte jag mot Anders där det grillade järnet.
Vi såg på Sverige - Danmark. Den sämsta match jag någonsin sett. Sur och tvär åkte jag och max hem. Jag hoppade av lite innan centrum för att matcha min buss enda hem men missade den precis och jag fick gå i en timma.. I högklackat!! Det söööög. Försökte få lift av några skitungar på cykel men de orkade inte. Så då fick jag gå där alldeles själv i en timma, Wooho.. Väl hemma dog jag i sängen och mina fötter är galet ömma idag.


Nyblivna studenter:)


Heeeeeeej!


Kommentarer
Postat av: Sofia

<3 !

2009-06-07 @ 17:16:29
URL: http://mahaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0