090612

hääärligt väder sverige har att erbjuda denna fredag. Kan inte uttrycka mig bättre att det ska bli fy jävlans gött att dra härifrån! Jag är typ bäst på tvättmaskiner nu, är ju inte så svårt det dära.
 Kul att man kikar på aftonbladet och senaste artikeln handlar om en till flygplansolycka.. Tur va så överlevde alla. Jag tar en flygplansdel och surfar till LA om det ska va så! Jag ska dit! Jobbigt att man blivit flyg/höjdrädd på sistonde. Nu har jag heller inte syster att hålla hand med.. :( Nog med depp, jag fixar det här, jag VET :) pirrpirr




Kommentarer
Postat av: caroline

naw mitt lilla hjärta, brukar ju vara jag som kramar sönder din hand med min svettiga och närvösa. Sist jag åkte från österrike med Tjejerna så började jag faktiskt gråta haha. pinsamma jag. Låtsas att jag är där!

2009-06-12 @ 21:16:37
URL: http://humlerum.blogg.se/
Postat av: Sofie

va gullig du e :) Jag ska tänka på dig hela tiden<3

2009-06-13 @ 10:12:04
URL: http://Sofieahl.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0