Bagel, sunbathing, restaurant



Maja och jag drog till stranden en sveng sedan till leonardos deli, vi keka verldens godaste bagel! Det ligger cirka 3 min gangavstand fran skolan och det har blivit varat nya favoritstalle! Bra mat och bra service och harliga manniskor!  Sedan drog vi forbi skolan dar maja skulle ha lektion men jag borjade inte foran 4a so jag gick till poolen och slappa med Denice och jasmine.
Nu har jag precis haft min lektion och det var inte so jatte roligt. Ska till en restaurang vid halv 7 med lite folk so det blir nog treeevligt!! Jusste,!! Maja ska borja i samma skola som mig hemma i sverige. snacka om att varlden e liten alltso.! Ska snabba mig hem nu och byta om for middag! Pusssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0