Fredag

För några dagar sedan fick jag höra att DM i fotboll skulle vara nu på fredag och jag fattade inte hur mycket stryk vi skulle få. Vårat lag i skolan har tränat en gång, om man ens kan räkna det som en träning..Först kom jag och Emelie till hallen i Fisksätra och det var helt dött, hörde några som pratade och kikade in i ett av omklädningsrummen och såg 10 tal tjejer som var påklädda och höll på att stretcha och var redo att ge stryk, och ändå så kom Emelie och jag tidigt. Bara av att få allas blickar så fick man en känsla av att jag vill vända om haha. Resten av vårat lag kom 10 minuter innan matchen skulle börja, alla hade olika färger på kläderna och det såg helt stört ut när de andra två lagen hade likandant ställ. Idrottsläraren Anders kom med en stor trunk och sa att han hade med sig svarta tröjjor med nummer och Mediagymnasiet loggan på samt svarta strumpor, vi var ganska pimpade i alla fall! Däremot ute på plan fick vi rejält me stryk. Matchen mot Walthers slutade 9-0, utan vila körde vi mot Jensen och den slutade 5-0. Jag antog att jag inte har någon fotbollskarriär framöver men det är okej, fotboll är inte min grej. Men nöjd är jag med ändå, tog bollen flera gånger :)


Kommentarer
Postat av: Julia Knapp

proud of you älskis:)

2009-03-15 @ 01:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0