Lördag

Mässan va nice, förutom att jag misstolkade att jag och Sofia skulle ses inne på mässan istället vi entrén. Tillslut träffade jag henne efter en timma typ;) Sjuukt mycket folk var där och man vart helt virrig och visste inte riktigt vart man skulle gå, i alla fall så kände jag. Var där några timmar sen träffade jag en vän.. sen åkte jag hemåt och min buss jävel åkte tidigare medans jag var och handlade på ica. Så jag vart as lack och gick hem. Ikväll vet jag inte vad jag har lust med. Skulle åkt till Emelie fast jag vill bara va hemma och ta det lugnt. Är helt slut..


Kommentarer
Postat av: sofia

haha ja så det kan gå babe.. men kul att du kom ändå ; )

du var inte ensam, mina ögon var trötta av att titta på allt! hahah

puss!

2009-03-08 @ 11:09:02
URL: http://mahaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0