Måndag

Dagen började med övningskörande på bilskolan och sedan åkte jag till söder hos Crimson och hämtade ut en bild jag beställt, den var väldigt fin. Såg även annonsen jag och Julia var med på i dagens METRO, det va lite roligt att se sig själv där. På tunnelbanan såg jag en galet söt bebis som låg i sin barnvagn med sin napp som var lika stort som hans huvud nästan. Han började stirra på mig när jag gjorde bubblor med mitt tuggummi. Han började skratta varje gång bubblan sprack. Tillslut skrattade han så mycket att han tappa nappen. Huur söt får man va egentligen! Sedan åkte jag till skolan och hade svenska, vi fick lära oss danska, galet knasigt språk. Sen åkte jag hem och tog en extra lång promenad. Såg även klart Sex And The City filmen för tusende gången. Den är för underbar, kan aldrig få nog av den.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0