Söndag

Städning har stått på dagens schema, hittade även lite saker jag trodde jag hade tappat bort, visserligen hade jag gjort det men saker kommer fram när man väl får ordning har jag insett. Ska försöka bli lite bättre på att hålla allt rent och va duktig och hänga in mina kläder istället för att ha garderoben på golvet.. inte så praktiskt. Har även försökt bli klar med filosofin men det går sådär. Kanske kan va det mest tråkigaste ämnet. Imorgon är det engelska nationella writing och jag är otaggad som fasen, jag kommer sitta där och inte komma på vad jag ska skriva om medans andra skriver för fullt.


Miranda Kerr, vem skulle inte vilja se ut som henne lixom. åh:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0