Torsdag.

Först hade vi Psykologi och då såg vi på någon tråkig dokumentär film och sedan kom jag på att jag inte hade någon engelska idag för att halva klassen ska göra nationella. Och matten går man inte på. Såå jag gick upp i onödan idag:( är stört död i hela kroppen och har ont i nacken.. Medans jag väntade på bussen hem gick jag lite på götgatan en sväng, gick bland annat in på gina tricot, när jag gick runt där så märkte jag att det bara var 40+ som var där. Jag började undra om de va seriösa, speciellt när en tant tog ett par illrosa leggins..och en  mamma två visa-brösten-klänningar.. herregud..stackars deras barn. De passar väl på nu när alla är i skolan så att de inte skäms, men de verkar de ändå inte göra om de ska sätta på sig de där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0