090507

Började vi 12 och skulle ha engelska tal. Sedan åkte jag in till stan och mötte upp mami vid 2 på östermalstorg. Vi köpte en resväska till mig, en stor och rymlig. Den har bara funnits 2 veckor ute på marknaden så då vart jag lite mallig. Den rymmer 140 liter så då kanske jag slipper tvätta som en galning under min vistelse där borta. Kom hem precis och äter min goda kladdkaka jag gjorde igår, lite impuls sådär, med glass. Men nu mår man som man mår om man bestämmer sig för att smälla i sig halva.. :)


Kommentarer
Postat av: caroline

va fin den va bejbi! guuu kommer sakna dig massor därborta. men jag ger igen sen när jag drar till australien;) då kommer du få sakna mig massa:) innan dock tattooo;) men ska du fixa den efter maldiverna kanske så du kan sola ordentligt??

2009-05-12 @ 14:00:37
URL: http://humlerum.blogg.se/
Postat av: sofie

Ja den tyckte jag var fin, det e den hallonröda:) aa jag kommer sakna dig grovt!!! Jag fundera på det där, tror jag fixar den efter maldiverna, det blir bäst så :)

2009-05-12 @ 16:17:34
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0