090509

När julia och jag hade vaknat där vi var så åkte vi sen hem till henne. Man mötte upp en halv lagom sliten tjej i spegeln och man mådde ganska risigt. Meeen vi skulle åka till grönan så det var bara att slänga i sig några ipren så piggna man till. Vid 3 mötte vi upp Emelie och Anders och begav oss till djurgården. Jag åkte väl det mesta; extreme, pop-expressen, bergodalbanan, tilt, bläckfiskarna, lustiga huset, katapulten, flygande mattan, vilda musen men sist men inte mist INSANE!! Vi stod i en timma för att åka den. O ja,, jag var livrädd. Jag gav garanterat han bredvid tinnitus. Men nu har jag i alla fall åkt den och jag är stolt ;) Vid 11 åkte vi hem till julia och somnande direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0