hejdå/vi ses snart

Underligt att jag lyckade hålla ögonen öppna i skolan då jag kollade två filmer plus något ap tråk på tv hela natten lång, kunde verkligen inte sova. När jag väl satte mig på pendeln mot nynäshamn så somnade jag. Med Coldplay spelades i lurarna och en timme senare fast med tåg byte var jag tillslut i nynäsgård där erika, lisa och sofia plockade upp mig med bil-bussen. Sofia var chaffisen. Hon gjorde ett väldigt bra jobb även fast hon var lite osäker på bussens storlek när det gällde backning. Vi styrde mot ett jätte mysigt fik där de hade allt möjligt att välja bland. Efter lite beslut ångest valde jag en rabarberpaj med vaniljsås samt en latte. De kom några fler och vi pratade i cirkus en timma då fiket skulle stänga. Vi körde hemåt till sofia där middag var på ingång. Hon fick även sina presenter av mig som var en turkos klocka från Jetset, armband från Roxy och en t-shirt från Quiksilver. Hon vart glad och jag minst lika glad:) Efter en god middag och lite chill på rummet fick jag skjuts i pissvädret/mörkret till handen. En hejdå/vi ses snart kram fick hon och det kändes lite blött i ögat att gå. Men jag vet att hon kommer få så sjukt kul i Skottland och jag kommer definitivt hälsa på henne när hon är bosatt i Norge. Sedan tog jag bussen hem sista biten. Nuss og klem på dig söt fia <3


Kommentarer
Postat av: sofia

du är bäst babe <3

2009-11-18 @ 22:22:51
URL: http://mahaoo.blogg.se/
Postat av: sofie

du med<3

2009-11-19 @ 11:02:00
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0