fredagsmys

Mötte upp Sofia i stan och vi knallade runt lite och innan vi tog tåget till Nynäshamn så köpte vi varsin latte och bakverk på det. När vi kom fram så gick vi till kvantum och hyrde en film, det vart en komedi men namnet har jag glömt. Trodde att jag hade lite tur med mig denna dag så satsa stort med en lott men vann ingenting.. När vi kom hem till henne så dukade vi middags bordet och hjälpte till med maten. Efter en grymt god middag så satte vi oss i soffan och kollade på Idol när det var Michael Jackson tema. Awesome! Sedan tryckte vi på filmen men jag halv somnade efter 40 min och bestämde mig för att lägga mig då jag hade en stor dag därpå att vara utvilad till.   


Kommentarer
Postat av: sofia

<3

2009-10-19 @ 20:09:08
URL: http://mahaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0