Inte helt lätt

Efter att ha degat idag men ändå försökt plugga så begav jag mig till bussen som kom 15:15, väl framme i lilla centrum så är hållplatsen för gullmarsplan bussarna(807an) och tyresö centrum bussarna(840) under renovering så inga bussar stannar där. Nehe tänkte jag och gick mot hållplatsen efter som ligger en bra bit bort, väl framme så kom jag på att tyresö centrum bussen inte stannar på denna så jag tog en gullmarsplan buss och hoppade av hållplatsen efter och var tvungen att gå igen. Halvsprang och hann med den bussen jag hade tänkt ta från början så kom halvdöd fram till bilskolan. Fick även vänta en halv timma tills min lektion börja, seegt. Det var en teoriundervisning för 14-15 åringar som pluggar till moppekort, lite kul vare när de hade sett klart på en film och läraren frågar "Ja, vad är viktigast att tänka på nu som de sa i filmen?", det vart helt knäpptyst. Herre.
Min lektion gick faktiskt bra, vågar ta för mig mer och mina ögon är mer rörligare då jag bara stirra på vägen förut. yeaa! Nästa lektion ska jag köra i stan. Mama!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0