Najs

Vid 12 åkte jag till stan och tog en promis från slussen till strandvägen där jag skulle på ett språkresemöte och prata om hur usa var inför studenter. Efter mötet gick jag på stan och träffade syster och hennes kompis som var på jakt efter en ryggsäck för hennes Aussie trip. Vid fyra kom Emelie och Julia in och vi satte oss på Burger King. Vi skulle leta present till Anders som fyllt och vi gick till T-shirt store och stod där säkert i en halvtimma för att välja tryck. Sedan mötte vi upp Max och Maja. Därefter åkte vi till zinkens ip där Anders hade Amerikans fotbolls match. Det var lagom svårt att hänga med i spelet men efter ett tag började man förstå reglerna haha! Efter 2,5 h spelande så vann hans lag och det innebar... SM GUUUUUUUUULD! Efter drog vi till kungshallen och käka middag. Maja och jag drog hemåt medans de andra gick ut och festa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0