Nytta

Åkte till bilskolan och var smått nervös måste jag erkänna för att åka innan för tullarna. När han överlämnade nycklen sa han att vi inte skulle åka innan för tullarna och istället vid hökarängen och gubbängen. Jag kunde andas ut. Körde motorvägen och det gick hur bra som helst. Kunde byta fil och hålla tempot utan problem. Efter lektion kände jag mig stolt över min insats då jag hamnade i lite svåra situationer men löste dem fint sa lärarn. Vid halv ett kom Julia förbi och vi gick och handlade ingredienser till våra rätter som vi lagade här hemma plus fotade (projekt arbete). Ska senare på en "hemlig" restaurang i stan med la famille då päronen har 25 års bröllopsdag today, starkt jobbat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0