Fotokväll

Träffa Märtha igårkväll och det var ett tag sen man träffa den goa bruden. Vi gick direkt till vattnet och vi började skojja om att de kanske bytte koden (bryggdörren) omvänt eftersom vi knäckte koden sist vi var där då siffrorna var ett årtal som var målat på bryggans början. Märtha testade för kul skull och vips så var det rätt! Hur dum får man va om man vänder håll på koden. Fick väldigt fina bilder som jag ska ha till en Foto C uppgift. En söt katt kom förbi och spana vad vi gjorde men la sig runt mina ben och krävde uppmärksamhet. När jag kände mig nöjd med bilderna satte vi oss på en bänk och snacka om livet.


En katt kom och gjode oss sällskap under plåtningen.


Min otroligt vackra vän. Tog denna vid dreviken igår kväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0