.

 Runt 1 kom Maja och jag hämtade upp henne med bilen. Vi drog hem till mig och åkte därefter longboard en bra stund. Vi tog oss en tur till mataffärn och köpte päronsplitt paket och festis. Satte oss utanför i solen och kunde inte må bättre. Några små barn kom förbi och ville sälja majblommor, vi tackade nej men gav dem varsin glass då vi är så generösa som vi är. När vi kom hem igen fixade vi ordning varsin solstol och tog det lugnt ett tag med musik och vindruvor i solen. Sedan tog vi bilen till mataffärn och köpte lövbiff, bea och sallads tillbehör. Det smakade underbart och efter skjutsade jag Maja till bussen. Jag fixade mig och åkte iväg för att träffa efterlängtade fia och guuu vad jag saknat den tjejen! Vi förade och chillade med även hennes syster och vän, därefter mötte vi upp några vänner till dem som var från italien. Kunde inte låta bli att garva åt dialekten då den låter som den gör. Vi hamnade tillslut på metro där det tydligen var en skiva och jag kände även några gamla skolkamrater från högstadiet så det var kul! Efter dans och drinkar så beslöt jag mig för att kila hem, tunnelbanan var stängd så då fick det bli taxi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0