.a

Fick ett "ja, jag är ledsen" svar och hade väntat mig lite mer professionell vägledning hur det hela med jobb tider skulle fungera. Att få en arbetsdag av 20 möjliga i maj måndad är patetiskt! Vet inte om jag skickade 10 minuter senare än de andra anställda eller om jag blev sista vald då jag är ny. Om jag hade vetat detta 2-3 veckor tidigare så kanske något annat kunnat rädda mig, men icke. Jag är trots allt ny och behöver veta hur det hela går till, att lära ut hur man använder kassa m.m har jag inte blivit påkallad till heller. Känns så himla surt just nu ..


Kommentarer
Postat av: carro

Förstår att det är surt. Men hang in there. Jag vet hur det är att vara ny och få skitgöra att göra eller bara bli behandlad som "ung,ny,dum". Men det hela är en arbetserfarenhet och det jag har lärt mig att även fast det känns surt och skit ibland så ska man ändå försöka hänga kvar så länge man kan och orkar. Inget jobb är 100% roligt TRO MIG! inför nästa månad var lite mer på hugget då och skriv så många tider du kan, inte "nämen det är en kul helg då för då vil jag nog vara ledig" utan var på hugget! Förra sommaren så jobbade jag heeeeeeela förbannade sommarn och när jag väl fick ledigt 3 veckor var det regn. och sommaren innan dess så slutade jag mitt jobb på ur och penn och sedan dagen efter började jag på newyorker så fick inte en enda dag ledigt. JObba är hårt och verkligen skit ibland. men vad ska man göra?... Jag tror på dig siiis ialf!

2010-04-28 @ 11:41:18
URL: http://anonymagrannar.blogg.se/
Postat av: sofie

Jooo men ändå det suger verkligen! Men ska iaf gå dit på lördag och se vad som händer.

2010-04-28 @ 12:04:33
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0