April, april!

Ja, även jag har blivit lurad från olika håll idag, dock kul! Efter skolan mötte jag upp Leo och hans vänner, vi letade beer-pong prylar och sedan åt vi glass från Ben&Jerry baren i gamla stan. När jag var hemma hade pappa varit gullig och gömt ett påskägg till mig som jag ivrigt började leta efter. Fann det tillslut men dock är det tyvärr snart slut.. blir nog att jag snor lite från skålen som är till för kärringarna som plingar på dörrn men än har ingen komit, SYND. Väntar på middagen som består av hummer och västerbottenpaj, yeeees, så jävla gott. Ikväll blir det biomys med Märtha wiie. ÅÅ JUSTE, graaaattis syster som fyller 22 år idag fast är förmodligen på en vit strand just nu.. blä


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0