goals

Aaah, är helt slut. Kom just hem och slängde träningsväskan på golvet och orkar verkligen inte tömma den. Ont i kroppen kommer jag då ha imorgon, kul när det är nationella prov.. Fått en del funderingar idag vad jag ska göra och vad jag vill av mitt liv efter studenten och ett år fram. Än så länge har jag hunnit med några av mina mål! 

1. Få jobb i en cool butik [x]
2. Boka semster till grekland [x]
3. Boka New York för 5 dgr [x]
4. Åka skidor i Zermatt el. Saas-fee i sommar [ ]
5. Gå på festival i sommar [x]
6. Åka till Paris och London [ ]
7. Kunna franska nästan flytande [ ]
8. Köpa Al merrick surfbräda [ ]
9. Tjäna som faan [ ]
10. Bli brunare än Bastian [ ]
11. Köpa nya puder skidor [ ]
12. Mountainbika i Schweiz [ ]
13. Sässonga ett tag i Schweiz under vintern 10/11 [ ]
14. Bli grym på att köra bil på serpentinvägarna [ ]
15. Los Angeles våren -11 [ ]
16. Söka kurser [ ]
17. Surfläger [ ]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0