kalasfirande

Igår mötte jag upp Emelie vid slussen som hämtade mig med bilen för åka till en middag. Det var Mickan i min klass som var födelsedagsbarnet och det hela började men en underbar sommar bål som innehöll (exklusive vin och sprite) jordgubbar och hallon. Vi minglade runt och vid 7 vart det bordsittning, vi fick en uppgift  att man skulle para ihop sig med den personen som hade samma djur som en själv (stod på namnlappen). Jag satte genast igång och lät som en piraja hur man nu låter som det, men jag såg väldigt hungrig och galen ut. Gjorde ett väldigt bra intryck på dem jag inte kände haha! Tillslut fann jag min piraja partner och middagen serverades. En härlig buffé med allt mums jag tycker om. Efter en massa lekar, ett par vin glas samt dans så begav vi oss till kollingsborg runt 11. Där dansades det mer och jag har inte haft så kul på riktigt länge! En kalaskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0