SVEARIKET.

Igår när vi landade välkomnade piloten till ett kallt Sverige med ynka 14 grader, man tackar! Efter att plockat upp mitt bagage som inte hade röda remmen runt sig plus att ena låset var uppe samt lite klagomål till en som jobbade där och inte kunde göra någonting då det var tullen som snokat igenom, var det att möta upp Mamsi som stod vi fel terminal. När vi äntligen kom hem efter att ha fastnat i trafiken (inte värre än NY) luktade huset sådär annorlunda när man varit borta ett tag. Under kvällen lockade utgång men jag bestämde mig för att stanna hemma och packa upp allt i lugn o ro. Tog några pauser i packandet för att se på små filmer när jag var liten och rund, urkul! Idag tisdag bli det premiär träning för mina nya fräsha skor från Adidas som jag har införskaffat, ska bli skönt och komma upp på löparbandet igen. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0