Upd.

Igàr tog vi planet runt 4 för att flyga över till switzerlandet. Efter bagage hämtning och tre kindpussar till vàrat sällskap som var tre av Bastians bekanta mötte vi sedan hans far som snällt hämtade upp oss. Väl hemma var middagen strax serverad efter att jag pillat klart med deras nyköpta Ipad. Pà kvällen var det bara soffdeg efter all mat och dàrefter slocknade vi bàda. Ja juste ja, här är sommaren över, piloten välkomnade "varmt" med att informera om att tempraturen höll sig pà 14 graders sträcket.. man tackar.. Idag tisdag har vi pillat lite mer pà Ipaden och tittat pà Brothers som var en ganska helt okej film. Ska tjata mer pà Bastian att fixa sin resväska som inte ens är här i rummet vad jag ser, han ska alltid göra allt i sista sekunden och sàklart glömmer han sin nessesär dà och dà (senast igàr). Ikväll blir det tidig läggdags dà vi ska upp runt 5 imorgon, jag ogillar tidiga mornar. Självklart kan jag ju fortsätta sova men det skulle va tràk att missa planet till NY (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0