Mon.11.Jan

Sitter och gör körkortstester och det går väl sisodära, har vart tvungen att göra om a,b,c,f 3423 ggr då datan muppar och jag får mer än 10 fel. För att bli grön/godkänd måste jag ha max 8 fel av 70 frågor.. suck. Hursom gick det väldigt bra på lektionen idag, fick 10 av 10 samt några highfives för min makalösa prestation av all manövrering vi gick igenom, hehe. Efter lektionen mötte jag upp syster för att äta. Jag valde räkpastasallad och hon bulgugkycklingpasta med avokado. Drog förbi apoteket och köpte hostmedicin och halstabletter. Kan vara den värsta hostan jag haft på år men känner mig genast bättre efter lite 'bromhexin' som det heter..  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0