Sun.24.Jan

I fredags följde Maja med mig som smakråd till systers lya för att sno lite kläder/saker åt mig. Jag fick med mig en kasse med lite snygga plagg samt några dvd. Därefter tog vi pendeln till centralen och vidare till hötorget. Gick in på kungshallen och velade mellan sushi och texas hamburger. Valet var ganska enkelt för mig så vi bestämde oss för att köra på burgare. Kan va stans bästa hamburgehak. Mätta och glada gick vi vidare på stan och kollade underkläder/smink. Drog hemåt vid 8 och gjorde inte så mycket mer av min fredags kväll, såg bridget jones dagbok. I lördags kollade jag mer filmer samt övningskörde med pop. Pluggade teori och inte så mycket mer. En lugn helg helt enkelt! Idag söndag kommer lite släkt men framförallt min kusins sötunge på 3 bast. Ja, hon har kommit in i slyngelåldern så idag får jag se hennes bitchiga sida förmodligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0