Tues.12.Jan

pluggapluggaplugga, det enda jag har gjort sen jag ramla ur sängen imorse. Lär bli någon timme till sen fåre vara nog! Kommer antingen somna så fort jag lägger huvudet på kudden eller så har jag för mycket trafikregler där uppe. Imorgon blir det skola sedan riskettan i 3,5 h, inte speciellt taggad om jag säger så. Förhoppningsvis får jag mer sömn än den förra natten då jag låg konstant i 1,5 h och hostade, trodde nästan att jag skulle kväva mig själv=p Tror jag har dragit på någon halsinflamation eller vad det heter. Inte bra någonstans då denna vecka är väldigt viktig. Om fyra dagar åker syster, 4,5 långa månader kommer hon vara ifrån mig.. snyft


då jag lyckats bli en hyffsat bra öldrickare var jag tvungen att införskaffa mig denna kapsylöppnare på flygplatsen innan jag flög hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0