Festival dags

Imorse blev jag väckt av syster via skype dà Bastian och hon hade kommit överens att väcka mig vilket jag blev mycket glad över även fast jag var halv död. Det var kul att höra hennes röst igen och definitivt se den nya hunden som var hur söt som helst! Fick dessutom se nàgra trick de lärt vovven. Nu när jag skriver sà fick jag se att Bastians katt fàngat en mus, den levde fortarande och nu sprang hon iväg och jag tror hon har ätit upp den. (känsliga läsare sluta nu..) Senaste gàngen hon gjorde det sà spyde hon upp den i Bastians säng och han visste inte om det utan när han kom hem i natten sà tyckte han att det lukta konstigt sà han tände lampan och sàg ett mushuvud! Sà jag är livrädd nu och ska springa och stänga min resväska!

Idag vid halv 3 àker vi till Freunfeld (stavning?), en stooor festival vilket kommer bli galet kul! Ska ta en massa bilder dà Eminem ska spela och jag älskar alla hans nya làtar dessutom! Kommer tillbaka hit pà Söndag igen och pà màndagen ska jag spela golf och pà onsdag àker jag hem till svea igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0