I'm on a boat..

Hej hörni! Jag vet.. är oerhört dålig på att skriva av mig lite nytt som hänt de senaste dagarna/veckan. Jag lever i alla fall. Befinner mig just nu på våran underbara båt intill kajen vid Västervik och ska strax krama kudden. Vädret har inte varit på topp de senaste dagarna varken här eller till sjöss. Gick på "stan" i blåst och regn. Vart tog sommaren vägen? Kanske var någon där uppe som hörde allas klag om hettan. Vi ska fortsätta våran härliga skärgårds resa kring sveriges ostkust bland öarna på söndag igen då vi ej beslutat om att styra farkosten när det är över 10 m/s. Njutningen sveper iväg när man måste fokusera på att inte må illa då jag blivit lite känsligare för vågor. Nej nu ropar john blund. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0