Innan ovädret

Nu befinner jag mig på hemmaplan då vädergubbarna hade målat upp pissväder för de närmasta dagarna och därför beslutades det om att tuffa hemåt istället. Först var det tänkt att komma hem på fredag för min del och att de andra fortsätter men nu kom alla hem. Men o va skönt det är att vara hemma igen. Vet inte vad jag ska göra först imorgon, tror det blir en sväng in till stan för att bara se om sthlm förändrats lite grann under 1,5 månad. Syster var söt och ringde förut och frågade om jag skulle komma hem till henne då hon faktiskt har städat och donat bara för att jag skulle komma dit men nu när planerna att jag bor hemma blev hon lite besviken så jag måste dit och säga hej till en städad lägenhet och skräpa ner lite hihi. Ikväll blir det jag och tvn samt en påse chips!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0