Tankar ombord

Ligger fortfarande och trycker i Västervik på väntan att solen ska orka sig igenom molnen. Ser inte så ljust ut.. Imorgon "säger dem" att vädret ska lätta och om löftena är sanna beger vi oss norrut igen (äntligen). Innan jag anländer till sthlm blir det förhoppningsvis naturöar, Trosa och ett par andra mysiga ställen. Annars då? Idag har jag inte gjort något speciellt, tittat i inrednings butiker och ätit pannkakor. Har gått stans gator fram och tillbaka, fått lite mer inspiration om hur jag ska inreda min framtida lägenhet då stan är full av inredningsbutiker. Man får verkligen mycket tid för sig själv vilket jag brukar tycka är skönt men o vad jag saknar alla goa vänner där hemma. Har annars fått bra nytta gjort vilket jag känner mig stolt över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0