Fredag kväll och lördag

Igår var jag och killen med syster och hennes vänner på mosebacke där sjukt bra musik spelades för fullt. Det var tydligen reggae kväll med lite hoffmaestro/kya bamba stuk. På tala om Kya Bamba så är de tydligen i sthlm, såg dem live på en pub i Nendaz och mejlade med en av dem igår och ska försöka få en efterlängtade autograf plus kram om de är kvar i sthlm. Kvällen/natten blev riktigt lyckad och vilket mysigt ställe det är med massa trevliga människor. Idag Lördag har jag och killen bara tagit det lugnt vid poolen och sedan cyklat runt i nästan hela stan för att det var tydligen ett lopp så var tvungen att cykla runt djurgårn för att komma till andra sidan vägen (gick ej att åka över löpbanan). På kvällen gjorde jag matbordet mer romantiskt med rosblad och ljus, lagade även förätt och varmrätt. Fick mina "aaw, you're so cute" komplimanger efter mitt slit i köket hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0