I'm back!

Flygresan gick som den ska, införskaffade nàgra "armband" som ska ge ett lättare tryck sà man inte känner av illamàendet vilket faktiskt funkade. Blev hämtad pà flygplatsen. Framàt eftermiddan tog vi det bara lugnt, jag somnade för nàgra timmar dà vi skulle ut pà kvällen för att göra Lausanne osäkert. Det var en liten suprise för att jag hade kommit tillbaka, hur gulliga fàr de vara! Drack öl som aldrig förr pà en skön pub. Efter 192 toalettbesök och alldeles för mànga öl gick vi vidare till ett ställe, "Darling", där dansades det pà en scen och hade det tok kul med alla härliga vänner jag hittat, haha!


Vad är det här för pàhitt tänkte jag


Starbuuucks, fick en grande för priset av en tall, dvs 10 kr billigare :)


Var lite snyft när man sàg vilket lyxmärke det var pà bilen... ;)


Det slutade med 3 av dessa för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0