21/3

Igår var jag somsagt i stan med Julia och hon köpte bland annat en studentklänning och hon var så söt i den att jag inte fann ord. Vi gick även och fikade, en latte och en blåbärspaj för mig. Runt halv 5 åkte jag till gymmet och tränade i 1,5 h. Efter skulle jag passa på att basta och duscha i min egen takt. Men när jag satt i bastun hördes en kille som sa att han ska städa nu så då fick jag slänga på mig allt och gå. Åkte sedan hemåt och fixade iordning mig för kvällen. Blev en väldigt lyckad utekväll och är inte allt för sliten idag.


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha gulle då vad snäll du är! Är så himla nöjd över klänningen :D Tur att jag hade dig som smakråd!

2010-03-21 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0