26/3

Igår efter skolan skyndade jag mig hem och gick förbi posten för att hämta upp mitt paket som skulle kommit för två dagar sedan och jag hade inte fått någon avi så då kunde inte hon hitta det. Jag vart sur och åkte hem och mitt på skrivbordet låg en avi så då vare bara att ta bilen och åka tillbaka. Fick mitt paket och skyndade mig tillbaka hem. Klänningen passade riktigt bra och resultat looken vart kanon. Sedan åkte jag iväg och förade till 10 med en massa och därefter åkte vi iväg till Gamla stan där skivan var, det var alltså tema sagor och myter så jag träffa på en och annan rödluva. Det var dans, dans, dans tills benen inte orkade längre så då satte jag mig en taxi hem och somna gott!
Idag fredag har jag legat hemma i soffan och knaprat alvedon och vatten har varit min stora vän idag! Prata nyss med killen och känner att jag har piggnat till bra så ska snart börja fixa mig iordning för kvällen. Ikväll blir det pilot utstyrsel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0